Reynolds Woodcock (Daniel Day-Lewis) tervező ruhája jelentette a legtöbbet a háború utáni London újjáéledésének dinamikus korszakában. Egy hölgynek elegendő pénzzel, megfelelő származással és megfelelő modorral kellett rendelkeznie ahhoz, hogy az ő mindig egyedi tervei alapján megrendezett partikra menjen. A zsenialitás azonban Woodcock teljes érzelmi kiüresedése formájában szedte áldozatait. A mindennapi élet valóságától elzárkózva, mivel nővére (Lesley Manville) gondoskodott minden praktikus dologról, minden nőt a varrónőkkel azonosított. Bár mindig volt egy szeretője vagy múzsája, csak annyit kellett tennie, hogy reggel a reggelinél kicsit hangosabban vajazta meg a pirítóst, és a nő máris eltűnt az életéből. Amikor Reynolds felfedezte a félénk pincérnőt, Almát (Vicky Krieps) egy lepukkant kikötőváros kávézójában, és úgy döntött, hogy felajánlja neki az éppen megüresedett helyet maga mellett, fogalma sem volt róla, hogy mivel áll szemben. Ez az ártalmatlannak tűnő, alázatos teremtmény hamar megértette a játékszabályokat, és úgy döntött, hogy aktívan harcolni fog, hogy ne úgy végezze, mint elődje. Az a tény, hogy Reynolds beleszeretett, megkönnyíti a dolgot. Az érzések áradata azonban kezd nagyon negatívan hatni a munkájára, és a művész gyakorlatias nővére úgy dönt, hogy határozottan lépni fog...
Keresés: ""
Már van fiókja? Kérjük, jelentkezzen be alább.
Még nincs fiókja? Csak néhány másodpercig tart.
E-mailben elküldjük Önnek a jelszó megváltoztatásának linkjét.